oldtimer

2011 szept 24th | Írta: | Tartalom témája: Blog

Számomra a kézművesség egyik legszebb terméke a 19.-20. századi autó. Művészet. 

Mint a 60-70-es évek autócsodáinak nagy szerelmese, pénteken meglátogattam az I. nemzetközi oldtimer és youngtimer fesztivált. Az első nap lévén látogatók alig-alig, így legalább lehetett hosszasan időzni a gépek előtt. A kiállítás többet ad látványban, mint a közlekedési múzeum, de itt véget is ér a pozitívum. Az autók gyönyörűek egytől egyig, a hozzájuk adott körítés (műszaki adatok, a gyártás körülményei, a kor érdekességei stb) nem sokat ér, de az is lehet, hogy csak engem zavart a “Francia ország”, és az “ékk fék” típusú helyesírással, és hasonló igényességgel  sietve összedobott információs anyag a kocsik mellett.  A közönség nagy részét persze ez nem zavarja, nézelődni jön, nem olvasni.
Sok a francia és német autó, keveseltem a japánokat. Ekkora helyen, mint a sportcsarnok, több autónak nem nagyon lett volna egészséges tér, mégis kicsit hiányérzetem volt, néhány típust szívesen megnéztem volna. Lehet, ez így egészséges is, marad jövőre is a kíváncsiságból. 

Datsun, az egyik legszebb

Citromból egy évszázadnyi volt

 

Egy pilisi padláson talált Messerschmitt KR200

 

  

 

Gyönyörűséges Iso Rivolta 350 lovas V8

 

Az egyik kedvencem. Ennek a kocsinak lelke van.

  

 

 

Share Button
Tags:

Szóljon hozzá!